Τηλέφωνα Εξυπηρέτησης:   211 770 7225   &   6999 154 454  [09:30 - 20:30]

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

1. Πληροφορίες αδιαβροχοποίησης ρολογιών

3 BAR (30m - 3 ATM): Βροχή, υγρασία, ιδρώτας
5 BAR (50m - 5 ATM): Χλιαρό ντους, κολύμπι (όχι καταδύσεις)
10 BAR (100m - 10 ATM): Κατάδυση μέχρι 20 μέτρα βάθος
20/30 BAR (200/300m - 20/30 ATM): Κατάδυση σε βαθιά νερά
 
ΠΡΟΣΟΧΗ:
  • Τα ρολόγια άσχετα με το βαθμό αδιαβροχοποίησης που έχουν, δεν θα πρέπει ποτέ να βρέχονται με ζεστό νερό.
  • Τα ρυθμιστικά και διακοσμητικά κουμπάκια των ρολογιών δεν θα πρέπει να πιέζονται κάτω από το νερό.

2. Έχετε κάποιο φυσικό κατάστημα που μπορώ να επισκεφθώ;

Το κατάστημα μας είναι μόνο ηλεκτρονικό, συνεπώς δεν υπάρχει η δυνατότητα να μας επισκεφθείτε.

3. Μπορώ να επιστρέψω το προϊόν που παρέλαβα;

Σας δίνουμε τη δυνατότητα να επιστρέψετε το προϊόν που παραλάβατε εντός 14 ημερολογιακών ημερών. Πριν φροντίσετε για την επιστροφή του, επικοινωνήστε μαζί μας στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Θα πρέπει να προσέξετε ότι:

  • Τα μεταφορικά έξοδα για την επιστροφή του προϊόν σε μας, επιβαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη.
  • Το προϊόν θα πρέπει να είναι στην αρχική του συσκευασία.

4. Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντος γίνεται και επιστροφή χρημάτων;

Όταν παραλάβουμε το προϊόν που μας επιστρέψετε και ελέγξουμε ότι βρίσκεται στην κατάσταση στην οποία σας το αποστείλαμε, θα φροντίσουμε και για την επιστροφή των χρημάτων σας. Τα μεταφορικά έξοδα δεν επιστρέφονται.

5. Οι τιμές περιλαμβάνουν ΦΠΑ;

Όλες οι τιμές στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα περιλαμβάνουν το νόμιμο ΦΠΑ και δεν υπάρχει κάποια άλλη πρόσθετη χρέωση.

6. Έχουν εγγύηση τα προϊόντα σας;

Όλα τα προϊόντα συνοδεύονται από την εγγύηση του κατασκευαστή ή της αντιπροσωπείας. Πληροφορίες για τη διάρκεια της εγγύησης θα βρείτε στη σελίδα του κάθε προϊόντος.

7. Πως εξαργυρώνω το εκπτωτικό κουπόνι;

Στη σελίδα του καλαθιού καταχωρείτε τον κωδικό του κουπονιού που έχετε στο αντίστοιχο πεδίο και πατάτε "Αποθήκευση" για να γίνει άμεση εξαργύρωση του και να λάβετε την έκπτωση.

8. Πως μπορώ να πληρώσω;

Στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα μπορείτε να πληρώσετε τα προϊόντα που επιθυμείτε με έναν από τους εξής τρόπους:

  1. Αντικαταβολή στην courier τη στιγμή της παράδοσης στο χώρο σας.
  2. Κάρτα πιστωτική, αναλήψεων ή προπληρωμένη.
  3. PayPal

9. Γιατί χρειάζεστε το τηλέφωνο μου για να μου στείλετε την παραγγελία;

Οι εταιρείες Courier για την παραλαβή του δέματος ζητούν οπωσδήποτε το τηλέφωνο του παραλήπτη για να επικοινωνήσουν μαζί του πριν την παράδοση. Επίσης πριν την αποστολή γίνεται τηλεφωνική επιβεβαίωση της παραγγελίας σας.

Συνεπώς θα πρέπει να μας παρέχετε ένα έγκυρο αριθμό τηλεφώνου με τον οποίο θα μπορούμε να σας μιλήσουμε.

10. Υπάρχουν αποκλίσεις στα χρώματα των προϊόντων που βλέπω στην οθόνη μου σε σχέση με την πραγματικότητα;

Θα πρέπει να γνωρίζετε ότι μπορεί να υπάρχουν αποκλίσεις στα χρώματα που απεικονίζονται στην οθόνη σας. Αυτό είναι απόλυτα φυσιολογικό και οφείλεται κυρίως στις διαφορετικές χρωματικές ρυθμίσεις κάθε οθόνης.

11. Τι καλύπτει η εγγύηση των ρολογιών;

H εγγύηση σε όλα τα ρολόγια καλύπτει μόνο το μηχανισμό.
Ενδεικτικά η εγγύηση δεν καλύπτει:

  • Τυχόν φθορές στο γυαλί, το μπρασελέ, τις κορώνες, τα κουμπώματα, τα λουράκια κλπ δεν καλύπτονται από εγγύηση.
  • Τη διάρκεια ζωής της μπαταρίας.
  • Ζημιές σε οποιοδήποτε μέρος του ρολογιού εξαιτίας αντικανονικής χρήσης, έλλειψης φροντίδας, αμέλειας, ατυχημάτων κλπ.

 


eps-ath-logo

"Με κάθε αγορά στο Look of Desire προσφέρετε χαρά σε ένα συνάνθρωπο που το έχει ανάγκη.
Για κάθε παραγγελία σας, δωρίζουμε 1€ στην Εταιρεία Προστασίας Σπαστικών."
 περισσότερες πληροφορίες για τη δράση
 
 
facebook   twitter   instagram   pinterest


LOOK OF DESIRE

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ

ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

  • Email: info@lookofdesire.gr
  • Τηλέφωνο: 211 770 7225
  • Κινητό: 6999 154 454
  • Καθημερινές: 09:30 - 20:30
    Σάββατο: 10:00 - 13:00
creditcards-bw

 100-secured